melaka part 1.

by - 7/05/2009 11:35:00 PM

salam semua!!!!

tuan punye blog baruu je balik dari melaka neh....

sebab pegi melaka??
"my cousin punye proses peminangan..gf die org melaka.."

bile pegi??
"sabtu pagi la lebey kurang..gather kt nilai."

bape ramai yg pegi??
"5 fmily..and ke melaka ade 7 bijik keta semua nya..ye,g minang pon smpi 7 bjik keta.."

and guess what,aku bru tau yg org melaka ni majlis betunang pon blh tahan besar jgk..
siap khemah sume bagai..fuuuhh~~

then otw ke melaka tu,
aku dipaksa oleh adk aku utk naek keta ngn big bro yg mau tunang itu..
and aku rase agk terseksa..sbb die smoking!!!tensi btol aku..

ok.ok..enough of that...
cni aku mau letak pic sket2 dulu yep..



sebelum pape pon..
meh tgk tuan punye blog yg tembam neh dulu...lalalala~

muncung tu mahal okeh..hahahaha~

kami diberi tmpt menginap yg agk menarek..
homestay ape-ntah-name-x-ingt kt pinggir sg melaka..
nice..lawa..cung..

kt homestay ni ade 5 bilik dlm die..
each bilik ade toilet sndiri..
best la..blh la dok ramai2...

malam tu,kami dibelanja oleh pinat-tatau-pon-sape-die..
mkn ikan bakar kt muara sg duyung..eh,ke sg udang eh???

ni sblm makan...
agk tersusun semuanya...


ni slps makan..
amek ko..
penuh!!

sila abaikan muka tuan blog yg kekenyangan itu..

lauk sgt banyak..
gile kenyang thp gaban...
to sape2 yg blnja tu,mmg besh ar mkn mlm smlm..
sgt.sgt.kenyang...
thanx la bebanyak ehhh..

pic laen akn di upload di laen entry..

You May Also Like

2 say,"hello awak!"